vrijdag 3 oktober 2014

Ideeschetsen

De zoekvelden die zijn opgesteld tijden de analysefase zullen gedurende de ideegeneratie worden gebruikt als uitgaanspunt. Verder zal er worden gekeken of er nog meer ideeschetsen moeten worden gemaakt als dit het geval is zal dit worden gedaan. Bij het maken van de ideeschetsen zijn alle ideeën over de zoekvelden die in mij opkwamen getekend. Dit heb ik gedaan om zo veel mogelijk ideeën te genereren. 

Hieronder treft u de ideeschetsen aan. 













Reflectie:

Ik heb gemerkt dat je door je alles te teken wat in je op komt je tot zeer bruikbare ideeën kan komen. Verder heb ik ook ideeschetsen gemaakt van de mogelijke vormen voor de te ontwerpen producten dit heb ik als zeer prettig ervaren. Daarnaast heb ik gemerkt dat er gedurende de fase nog zoekvelden moesten worden toegevoegd dit heb ik daarom ook gedaan om een zo goed mogelijk ideegeneratie tot stand te brengen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten